Pripravený vycestovať?
Ak ste si nevybrali z našej ponuky. Napíšte nám bližšie informácie a pomôžeme Vám nájsť čo potrebujete.
Obchodné podmienky predaja zájazdov
Obchodné podmienky predaja zájazdov
- prevádzkovateľom elektronického obchodu www.caprima.sk je Juraj Mudroň Cestovná agentúra PRIMA , sídlo Jasenová 62, 026 01 Dolný Kubín, prevádzka Aleja Slobody 2203, 02601 Dolný Kubín – ďalej len Juraj Mudroň CA PRIMA.
- ponúka zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej len CK) v zmysle Zákona o zájazdoch č. 281/2001 Z. z.
- na všetky ponúkané zájazdy má uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení príslušnej CK a plnú moc na predaj uvedených zájazdov
- ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná cez xml data (elektronické dáta), ktoré sa prenášajú priamo zo servera usporiadajúcej CK – prevádzkovateľ je INVIA.sk, s. r. o. CA PRIMA sprostredkuje predaj zájazdov cez stránku.
- CA PRIMA / vyhľadávač Invia/ si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.
- Záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom Zájazdu
- predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy
- objednávateľ – ZOZ môže podpisovať len osoba staršia ako 18 rokov a spôsobilá k právnym úkonom
Nezáväzná objednávka, zmluva o obstaraní zájazdu, úhrada
- nezáväzná objednávka zákazníka k ničomu nezaväzuje a je prejavom záujmu zákazníka o ponúkaný zájazd, ktorý môže prejaviť rôznymi spôsobmi: interaktívnym formulárom na webe, telefonicky, e-mailom, osobne …
- na základe tohto záujmu, Juraj Mudroň CA PRIMA overí u CK dostupnosť miest, a informuje zákazníka (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať
- pokiaľ zákazník na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví záujem o uzatvorenie ZOZ, Juraj Mudroň CA PRIMA dohodne postup so zákazníkom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony
- Juraj Mudroň CA PRIMA na základe údajov poskytnutých zákazníkom vypíše ZOZ a túto spolu s VZP a certifikátom zašle zákazníkovi v podobe návrhu
- zákazník nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh ZOZ
- ak zákazník súhlasí so znením ZOZ, VZP, zmluvu popíše a doručí ju Juraj Mudroň CA PRIMA (fax, e-mail, osobne) a prevedie úhradu, zmluva zo strany objednávateľa sa stáva záväznou buď podpisom zmluvy alebo prevedením úhrady a to tým, čo nastane skôr
- zmluva zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky, v prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.
Úhradu objednávateľ vykonáva nasledovným spôsobom:
- rešpektuje pokyny k platbe oznámené mu Juraj Mudroň CA PRIMA spolu s návrhom zmluvy (úhrada priamo v CA PRIMA resp. priamym vkladom na účet resp. prevodným príkazom, pričom pri prevodnom príkaze má objednávateľ povinnosť zaslať do CA PRIMA potvrdenie banky o prevode mailom resp. faxom)
- k bezhotovostnej platbe použije objednávateľ VS, ktorý mu Juraj Mudroň CA PRIMA oznámil ako identifikátor jeho platby, alebo do poznámky uvedie meno
- termíny úhrad vychádzajú z VZP príslušnej CK a sú vyznačené na ZOZ, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK
Informácie potrebné k nástupu na zájazd (ďalej pokyny)
- informácie, ktoré sú pre klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd odovzdáva klientovi Juraj Mudroň CA PRIMA
- spôsob doručenia pokynov je dohodnutý v ZOZ pri jej uzatváraní
- platí pravidlo: pri zakúpení zájazdu viac ako 1 týždeň pred odletom, pokyny zasiela CA PRIMA, ktorý ihneď a bez zbytočných prieťahov tieto doručuje klientovi
- ak je zájazd zakúpený v dobe kratšej ako 1 týždeň, pokyny CK doručí klientovi hneď po spracovaní príslušnej objednávky a CA PRIMA ich ihneď preposiela klientovi
- o odovzdaní pokynov si Juraj Mudroň CA PRIMA vedie záznam
Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa (ďalej storno zájazdu)
- storno zájazdu a jeho spoplatnenie je upravované vo VZP príslušnej CK
- klient zasiela podpísané storno Juraj Mudroň CA PRIMA, ktorá ihneď a bez zbytočného prieťahu tento zašle danému touroperátorovi
- Juraj Mudroň CA PRIMA pripraví pre klienta písomný doklad o stornovaní a zosumarizovaním obdržaných platieb od klienta, s vyčísleným stornopoplatkom a vyčíslenou vratkou pre klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma (či v hotovosti, či na účet. V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ oznámi číslo svojho účtu, na ktorý CA PRIMA zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu, pri 100% storne sa nič nevracia, len ak bol zájazd poistený.
- po obdržaní storno protokolu od CK, tento zasiela klientovi
- pokiaľ si objednávateľ zakúpil poistenie KOOPERATIVA sprostredkované Juraj Mudroň CA PRIMA a storno spĺňa všetky náležitosti poistného prípadu, CA PRIMA sa zaväzuje pripraviť všetky podklady súvisiace so stornom pre objednávateľa a poskytnúť mu svoju súčinnosť pri skompletizovaní poisťovňou vyžadujúcich dokladov
Reklamácia zakúpených a poskytnutých služieb
- reklamáciu je potrebné zaslať písomne hneď (maximálne do 3 mesiacov po návrate) aj s prílohami (reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály). Objednávateľ má možnosť zaslať svoju reklamáciu: 1/ na adresu Juraj Mudroň CA PRIMA , 2/ na adresu organizujúcej CK, 3/ doniesť osobne na prevádzku Juraj Mudroň CA PRIMA
- právne zodpovedný za vyriešenie reklamácie je usporiadateľ zájazdu, čiže organizujúca CK.
- Juraj Mudroň CA PRIMA po obdržaní reklamácie túto ihneď zašle CK usporiadajúcej zájazd a táto je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť ihneď, do 3 dní , maximálne do 1 mesiaca podľa jej reklamačných podmienok.
Spracovávanie osobných údajov
- zber a spracovanie osobných údajov v Juraj Mudroň CA PRIMA prebieha v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z.
- Juraj Mudroň CA PRIMA má registrované na Úrade na ochranu osobných údajov 1 informačný systém , má vypracovanú bezpečnostnú smernicu i bezpečnostný projekt k týmto systémom a s CK má uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu
- Juraj Mudroň CA PRIMA nijakým spôsobom nezneužije osobné údaje zákazníkov
- zákazník môže svoj súhlas so spracovaním OÚ kedykoľvek odvolať a to e-mailom, resp. poštou
- ak zákazník požiada o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov v súlade s § 28 ZOOÚ, je Juraj Mudroň CA PRIMA povinný túto informáciu bez zbytočného odkladu odovzdať
- pri akomkoľvek podozrení s neoprávnením nakladaním s OÚ, má zákazník právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov. Ochrana osobných údajov a ich spracovanie bude realizované v súlade so ZOOÚ. Ďalšie prípadné osobitné práva Zákazníka tu nespomenuté upravuje ustanovenia § 28 ZOOÚ.
*) skratky používané v týchto obchodných podmienkach:
certifikát – doklad o poistení proti insolventnosti CK
CK – cestovná kancelária, ktorá usporiadava zájazd = obstarávateľ služieb
objednávateľ – osoba staršia ako 18 r. , právne zodpovedná
OÚ – osobné údaje
pokyny – ide o doklady, ktoré objednávateľ a spolucestujúce osoby potrebujú k nástupu na zájazd. Ide predovšetkým o vouchery (ubytovací poukaz), dopravné ceniny (na autobus resp. letenky), informácie a kontakty (dátum, čas stretnutia, odchodu, delegát, non-stop pohotovostná linka CK) …. …a iné presne špecifikované v Zák. o zájazdoch č. 281/2001 Z.z. a VZP danej CK
VZP – všeobecné zmluvne podmienky, ktorými sa upravujú vzťahy medzi CK a zákazníkom- zákazník – osoba, ktorá odoslala nezáväznú objednávku
ZOZ – zmluva o obstaraní zájazdu uzatvorená v zmysle Zákona o zájazdoch č. 281/2001 Z.z.
ZOOÚ – zákon o ochrane osobných údajov